Tuesday 22 June 2010

Gift Cards/Pochettes Cadeaux


These little gift cards are what I've been making in recent classes and at my first workshop. A very practical little card that makes gift cards more special.
Hopefully the weather will start to pick up now we are officially in summer!! But we'll see......


Ces petites pochettes étaient l'activité de mes derniers cours et ce que j'ai fait à mon premier atelier. Je trouve cela un joli façon de donner des bon cadeaux.
Maintenant que nous sommes en été j'espère que le temps va améliorer!!!! Mais on va voir.....
Alison xx
Card Stock So Saffron, Close To Cocoa, Old Olive, Chocolate Chip, Pumpkin Pie, Really Rust & Very Vanilla
Inks Chocolate Chip, Close To Cocoa, So Saffron & Versamark
Stamps Fox and Friends, Oval All(in French), Funky Forest wheel, Forever Flowers wheel & Very Vintage wheel
Ribbon Old Olive & Very Vanilla
Punches Scallop Border & Eyelet Border
Papier Cartonné So Safran !, Presque Cacao, Vert Olive, Pépite de Chocolat, Tarte au Potiron, Réellement Rouille & Très Vanille
Encreurs Pépite de Chocolat, Presque Cacao, So Safran ! & Versamark
Tampons Fox and Friends, En Ovale, roue Funky Forest, roue Forever Flowers & roue Very Vintage
Rubans Vert Olive & Très Vanille
Perfo Bordure Festonnée & Bordure Oeillet

1 comment: