Wednesday 2 June 2010

A Year in One Card

I don't know if it's just my age catching up with me now but time does seem to go quicker since I've had children. Next weekend my eldest will be 11, now he may be 11 but I don't feel 11 years older than when I had him !!!
This card sums up just how quickly a year can pass. In our garden we've watched our cherry tree hibernate then flower with the most glorious pink blossom and any day now we will get to enjoy it's wonderful sweet fruit. (Note to self.....hide all the white T shirts !!!!)

Je ne sais pas si c'est seulement moi mais le temps me semble passer plus vite depuis que j'ai eu les enfants. Mon fils aîné va avoir 11ans le weekend prochain, mais même s'il a 11 ans moi, je ne me sens pas 11ans plus âgée !!!
Cette carte monte comment l'année passe vite. Dans notre jardin nous avons regardé le cerisier entrer en dormance, et puis d'être en pleine floraison et nous serons bientôt en mesure de profiter au maximum de ses fruits magnifiques. (Message personnel ..... cacher tous les T shirts blancs!!!)

Alison xx

Card Stock So Saffron, Whisper White, Close to Cocoa, Certain Celery, Handsome Hunter & Old Olive
Inks Certain Celery, Handsome Hunter, Old Olive, Close to Cocoa, Red Rose, So Saffron, Rich Razzleberry & Pretty in Pink
Stamps A Tree for All Seasons
Ribbon Gros Grain Old Olive
Punch Scallop Square
Paint Shimmer Paint Champagne Mist
Papier Cartonné So Safran !, Bruissement Blanc, Presque Cacao, Céleri Joli, Sous-Bois & Vert Olive
Encreurs Céleri Joli, Sous-Bois, Vert Olive, Presque Cacao, Rouge Rose, So Safran !, Fruits des Bois & Joli Rose
Tampons A Tree for All Seasons
Ruban Gros Grain Vert Olive
Perfo Carré Festonnée
Peinture Chatoyante Brume de Champagne

No comments:

Post a Comment