Saturday 18 September 2010

Training Swaps

Last night I had my first training evening with Stampin' Up!. And what fun it was !! Although trying to drive through Gerland (and I don't think is was because of the Cup Davis Tennis match between France and Argentina) at 5.30pm on a Friday evening was a bit of a stressful start. We got a fab set of stamps, which I can't show you yet...not until October 1st (but you'll love them !!!).
Here are some of the swaps that I received, again can't show you mine until October either(I used mostly products from the new Ideas Book and Catalogue 2010/2011.
Thank you to everyone for the fab swaps and to Jerome and Geraldine for organising such a great event.

Hier soir, j'ai eu ma première formation avec Stampin' Up!. Et quelle soirée amusante!! Malgré les embouteillages à Gerland à 17h30 (et je ne pense pas que c'était à cause du match de la Coupe Davis de Tennis entre la France et l'Argentine). Nous avons eu un très beau set de tampons en cadeau, mais je ne peux pas vous le dévoiler avant le 1er octobre (mais vous allez adorer les nouveaux set de tampons !!!).

Voici des swaps(échanges) que j'ai reçu de la part des autres démonstratrices, je ne peux pas encore vous montrer le mien car je n'ai utilisé que des produits du nouveau Livre d'Idées et Catalogue 2010/2011.
Je voudrais remercier toutes les filles pour leurs swaps et aussi Jérôme et Geraldine pour tous leurs efforts à mettre cette formidable soirée en place.

Alison xx

No comments:

Post a Comment