Thursday 13 January 2011

Fun Book



The lovely Peg offered the instructions for this little book on her blog last weekend and I jumped at the chance to make it. I've used the Celebrations papers and Quick Accents to decorate mine.
I thought that it would be good to put photos of my son's friends from his last year of primary.
In fact if I get really organised I could do a bigger one and give it to the teacher !!
I've decorated the little tabs with more Quick Accents and stamps from other Sale-A-Bration sets.




Une démonstratrice anglaise (qui est adorable) Peg a offert les instructions pour pouvoir faire ce petit livret et j'ai sauté à l'occasion de le faire. J'ai utilisé les papiers DSP Célébrations et les Déco Rapide assortis pour faire le mien.
J'ai pensé que mon fils pourra y mettre les photos de ses copains dans cette dernière année en primaire.
En fait si je m'organise je pourrai le faire en plus grand et l'offrir au prof.
Les petites cartes sont décoré avec les déco rapide et d'autres tampons dans des sets de la Sale-A-Bration.


Alison xx

1 comment: