Thursday 20 January 2011

Springtime Tulips


As all crafters know, the newest crafty thing you buy is suddenly the best thing you ever bought and you forget about the rest !! Yes, ring a few bells with some people.
Well I've realised that I am as guilty as the next crafter for that. So this week I decided to look through some of my older sets and started using them again.
This set 'Garden Whimsy' is in the catalogue on page 55 and I'd forgotten about it but it's just perfect for a springtime card.


Comme toute personne creative sait que la dernière chose achetée est la meilleure chose jamais utilisée et on oublie les autres très vite !! Oui, ça vous fait penser à quelqu'un, n'est ce pas.
Moi, j'ai realisé que je suis aussi coupable que vous. Donc cette semaine, j'ai de nouveau regardé tous mes sets de tampons et j'ai recommencé à les utiliser.
Comme ce set 'De mon Jardin' qui est dans le nouveau catalogue page 55 et je l'ai oublié mais il fait des très jolies cartes du printemps.

Alison xx

No comments:

Post a Comment