Friday 15 July 2011

Nieces Birthdays

My nieces both had their birthdays in June, and they both got Bright cards using Pumpin Pie and Rose Red.
My youngest niece got this first card, which is the same are the boy version I made for my A La Card Monkey Guest Designer card.
My other niece got the 4th card from my May class using the same fun colours.



Mes nièces ont toutes les deux leur anniversaire en juin, et elles ont toutes les deux reçues des cartes lumineuses faites avec Tarte au Potiron et Rose Rouge.
Ma plus jeune nièce a eu la première carte, qui est la même que la version garçon que j'ai faite pour ma place d'invité créatrice chez A La Card Monkey.
Ma deuxième nièce a reçu la 4ème carte de ma classe du mois de mai dans les mêmes coloris.



Alison xx

2 comments:

  1. Love this colour combination, the girls will love the cards

    ReplyDelete
  2. These colours look fab together! I particularly like the second card - I love the way you add rhinestones to the embossed flowers. Vx

    ReplyDelete