Tuesday 27 September 2011

Training Swaps

It's nearly time for the new Ideas Book and Catalogue to come out, just a few more days !!!
A couple of weeks ago we had a training evening with Stampin' Up! in Lyon. These are great meetings where 40 demonstrators got together and talked about all the new products we will be seeing soon.
And what does demos getting together mean ?? Yes swaps !!
These are the set of cards I made to give away. I didn't want to make 40 in the same colours so I use the Colour Coach.
Next time I will show you all the swaps I got in return.
They are amazing.

Il est presque temps pour le nouveau Livre d'idées et catalogue de sortir, juste quelques jours de plus!
Il y a quelques semaines, nous avons eu une soirée de formation avec Stampin 'Up! à Lyon. Ce sont des grandes rencontres où 40 démonstratrices se sont réunies et ont parlé de tous les nouveaux produits que nous verrons bientôt.
Et ce qui ne signifie démos se réunir? Oui des Échanges!
Voici la série de cartes que j'ai fait à donner. Je ne voulais pas faire 40 dans les mêmes couleurs donc j'utilise le Nuancier Color Coach.
La prochaine fois je vous montrerai toutes les échanges qui j'ai reçu en retour.
Elles sont super.

Alison xx

1 comment:

  1. ooo i do think i need contempo christmas in french now too!!

    gorgeous alison. Charlie.xx

    ReplyDelete