Wednesday 9 November 2011

Autumn Pears


As I waved goodbye to my husband the other morning (I am a good wife !!) I stood for a moment and just admired the beautiful colours that the leaves on our pears trees have turned. We did have some of the pears in September but OH doesn't spray them and I don't like the idea of the bugs inside them so we probably don't eat as many as we should, but the ones we did eat were wonderful....will try to do better next year.

Pendant que j'ai dit au revoir à mon mari l'autre matin (je suis une bonne épouse!) Je restais un moment pour admirer les belles couleurs que les feuilles de nos poiriers ont pris. Nous avons eu quelques des poires en Septembre, mais ma tendre moitié ne leur mettait pas de produits et je n'aime pas l'idée des insectes à l'intérieur alors nous sans doute nous n'en avons pas manger autant que nous aurions du, mais celles que nous ne mangeons ont été merveilleuses .... vais essayer de faire mieux l'année prochaine.

Alison xx

1 comment:

  1. Love this it's so clean and simple, you have made me want to get this set now!!!

    ReplyDelete