Friday 4 November 2011

Stampin' Royalty #96



This week's challenge at Stampin' Royalty is a colour one, and as I seem to be using by Peach Parfait quite a lot recently I wanted to try out this colour combo as well.
I have used a Blushing Bride card base then layered it with some Melon Mambo which I scored a border round before decorating the Whisper White with the beautiful stamp from the Just Believe set. I finished off with some butterflies, a punched border and an tri-coloured sentiment.



Le défi de cette semaine chez Stampin' Royalty est un défi de couleur, et comme j'utilise pas mal de Pêche Passion en ce moment je voulais essayer cette combinaison de coloris aussi.
Ma carte de base est en Fleur de Cerisier après j'ai mis un morceau de Melon Mambo où j'avais marqué une bordure avant de décorer le Murmure Blanc avec le grand tampon du set Il Suffit de Croire. J'ai terminé avec quelques papillons, une bordure perforée et un sentiment dans les trois couleurs.

Alison xx

No comments:

Post a Comment