Wednesday 21 December 2011

Catch Up Class


Yesterday afternoon my good friends Anita and Anna (and Anna's 3 wonderful daughters) came over to make a few projects that they missed out doing earlier in the year.
Anita fell in love with the 3D Christmas Frame that I did in blue and wanted to make one for herself. Blue is the colour of Christmas in Poland.
And Anna needed more cards for New Year, the traditional time to send cards in France.


Hier après-midi mes bonnes amies Anita et Anna (plus les 3 filles adorables d'Anna) sont venues faire quelques projets récents qu'elles n'avaient pas pu faire plutôt dans l'année.
Anita est tombée amoureuse du cadre 3D que j'avais fait en bleu et elle voulait en faire un pour elle-même. Le bleu est la couleur de Noël en Pologne.
Et Anna avait besoin de plus de cartes pour le Nouvel An, le moment traditionnel d'envoyer de cartes en France.



Here are there finished cards and frame.
Voilà leurs cartes et cadre finis.

I would also like to take the time to say a HUGE thank you to Anna who checks my posts everytime and corrects my French.
Thank you so much Anna.

Je veux aussi prendre le temps de dire un GRAND merci à Anna qui lit tous mes posts et corrige toutes mes fautes en français.
Merci beaucoup Anna.



Alison xx

No comments:

Post a Comment