Thursday 15 December 2011

Christmas Decorations



This lovely little Christmas star was shown to us at Convention by the very talented Elizabeth Shaanon, an English demo. She used the new Big Shot Square Bigz die, but as I don't have this yet,I just cut out 5 squares and had a go.
Sorry the pictures are not so good but I took them with my photo.
These are so quick and easy to make that I might just add these in as a little extra to all my upcoming classes.



Cette jolie, petite étoile de Noël nous a été montré à la convention par la très talentueuse Elizabeth Shannon, une démo anglaise. Elle a utilisé le poinçon Carré Festonné pour le Big Shot, mais je n'en ai pas encore, j'ai découpé simplement 5 carrés et je fais l'essaie.

Désolée pour les photos mais je les ai prises sur mon portable.
Ces étoiles sont tellement rapide et facile à faire que je pense que je vais les ajouter comme petit extra dans les cours à venir la semaine prochaine.



Alison xx

No comments:

Post a Comment