Tuesday 13 December 2011

Final Classes of the Year/Derniers Cours de L'Année

Just a few more classes left in 2011, these are

Saturday 17th December - Bag and Gift Boxes for Christmas
Monday 19th am Mummy & me - New Year Calendar and Thank You cards
Tuesday 20th - Catch Up - If you have missed any recent class and would like to come along and catch up on a project then I'll be in my craftroom from 2pm onwards.
Wednesday 21st pm - Mummy & me - New Year Calendar and Thank You cards.

Just email me or call to let me know which class(es) you would like to come along to for some festive cheer.




Il reste quelques cours avant la fin de l'année, ce sont

Samedi 17 Décembre - Paquet Cadeaux de Noël
Lundi 19 matin Maman et moi - Calendrier de 2012 et Cartes de Remerciements
Mardi 20 Après-midi - Petite séance de rattrapage - Si vous avez manqué un cours récent et vous voulez en faire, je serai là toute l'après-midi pour vous accueillir.
Mercredi 21 Après-midi Maman et moi - Calendrier de 2012 et Cartes de Remerciements.

Envoyez-moi un petit mail ou m'appelez pour réservez votre place et venir pour un peu de joie festive.

Alison xx

No comments:

Post a Comment