Thursday 12 January 2012

January Class



I couldn't not have some Spiced Cake today, could I !!
Just a quick post to let you know that my classes will start up again on Saturday 21st January at 2pm. We will be making a mini album about the family using these fab papers.
If you would like to come along then just email me at
alisonplumm@gmail.com or call me on 06 62 46 94 67

Je ne pouvais pas m'en passer de ces papiers Pain d'épice pour une journée !!
C'est juste un petit poste pour vous faire savoir que mes cours recommencent le samedi 21 janvier à 14h00. Nous ferons un mini album autour de la famille en utilisant ces papiers magnifiques.
Si vous voulez nous rejoindre il faut m'envoyer un mail au
alisonplumm@gmail.com ou appelez-moi au 06 62 46 94 67

Alison xx

No comments:

Post a Comment