Wednesday 15 February 2012

Sale-A-Bration Love



I'm having lots of fun with this years stamp sets from Sale-A-Bration.
Here are a couple that I have made recently.
As I have already said I don't have a favourite I love them all !!!
If you like them too then remember you need to place an order with me before March 31st.
To book a workshop, join a class or just place a single order then contact me at
alisonplumm@gmail.com
for more information.

Je m'amuse beaucoup avec les sets de tampons de la Sale-A-Bration cette année.
Voilà deux cartes que j'ai fait récemment.
Comme je vous ai déjà dit je n'ai pas un favori, je les aime tous !!!
Si vous les aimez également, n'oubliez pas que vous pouver placer une commande auprès de moi avant le 31 mars prochain.
Pour réserver un atelier, rejoindre un cours ou tout simplement passer une commande, alors contactez-moi à
alisonplumm@gmail.com
pour plus d'informations.



Alison xx

No comments:

Post a Comment