Wednesday 7 March 2012

Card Class Part 2


Here are the rest of the cards we made on Saturday afternoon.
Firstly a Sympathy card - never wanted but always needed .
Secondly a male bithday card.
I saw this card made by an American demo called Dianne Keough and asked her if I could copy it. I used darker colours than she had.
And finally a Mothers Day card - early you may think...but no. In the UK Mothers Day this year it is on March the 18th, which is also my mum's birthday. So I need to get busy !!




Voilà les autres cartes que nous avons fait samedi après-midi.
D'abord une carte de condoléances - jamais voulu mais toujours nécessaire.
Après une carte fait par une démo américaine appelée Dianne Keough
et je lui ai demandé si je pouvais la copier. J'ai utilisé les couleurs plus sombres que ce qu'elle avait utilisés.
Et enfin une carte pour les Fêtes des Mères - peut-être un peu tôt... mais non. Cette année, en Grande Bretagne, la Fête des Mères sera le 18 mars, qui est aussi l'anniversaire de ma maman.
Il faut que je me mette au travail !!



Alison xx

1 comment:

  1. Fab cards Alison I bet you have a fantastic time.
    Hugs Elaine

    ReplyDelete