Wednesday 21 March 2012

Easter Bunny

I have made quite a few Easter cards this year. I think it because this years' Easter set are just SO cute !! I mean who couldn't love this little cutie in his egg shell...
I decorated the base card with the Every Egg Wheel.

J'ai fait un bon nombre cartes de Pâques cette année. Je pense c'est parce que cette année les sets de tampons de Pâques sont tellement mignons! Je veux dire qui ne pourrait pas aimer ce petit chou dans sa coquille de l'oeuf ...
J'ai décoré la carte de base avec la Roue Every Egg .




Also a little reminder that next Saturday I will be holding the Mummy and me class where we will be making lots of Easter goodies.

Aussi un petit rappel que samedi prochain je tiendrai la classe maman et moi, où nous allons faire beaucoup de bonnes choses de Pâques.

Alison xx

No comments:

Post a Comment