Tuesday 31 July 2012

Everyday Enchantment Thank You


A couple of weeks ago, when my parents were visiting, we went off for a week in the Alps.
What a great time we had and most of it was thanks to our neighbours (and friends) who have a place in the same resort. We were able to visit places and do things that we would never have found out about in such a short stay.
So when we got back I sent them this thank you card for all their help and for the very yummy birthday presents they gave me.
Their adorable grandchildren gave me wonderful drawings of mountain flowers and I will share their thank you cards tomorrow along with another great offer from Stampin' Up!

Il y a quelques semaines, quand mes parents visitaient, nous sommes allés pour une semaine dans les Alpes.
Quelles belles vacances nous avons eu et la plus grande partie grâce à nos voisins (et amis) qui ont un domicile dans le même station. Nous avons pu visité les lieux et faire des choses que nous n'aurions jamais découvert l'existence dans un tel court séjour.
Donc, quand nous sommes rentrés je leur ai envoyé cette carte de remerciement pour leur aide et pour le cadeau d'anniversaire très délicieux qu'ils m'ont donné.
Leurs adorables petits-enfants m'ont donné de superbes dessins de fleurs de montagne et je vais partager leur cartes de demain avec un autre offre exceptionnelle de Stampin 'Up!

Alison xx

1 comment:

  1. glad you all had fun in the Alps hope the weather was good for you the card is such a good one using lots of different elements best wishes Lesley x

    ReplyDelete