Sunday 22 July 2012

Scrapbook Sunday #107

I couldn't resist these funny photos of Graham.
He loved going over my shoulders and sliding down my back like this, 
blimey I don't think I could even pick him up now !!!

Remember these Everyday Enchantment papers are only available until the end ofthe month along with the ribbon and brads pack.
Get in touch if you want to place and order.

Je ne pouvais pas résister à ces photos drôles de Graham.
Il aimait allé sur mes épaules et glissé le long de mon dos comme ça,
mince je ne pense pas que je pourrais même le relever maintenant !!!

Rappelez-vous ces papiers Enchantement Quotidien ne sont disponibles que jusqu'à la fin du mois avec les rubans et les attaches parisiennes.
Contactez-moi si vous souhaitez passer une commande.

Alison xx

No comments:

Post a Comment