Sunday 19 August 2012

Scrapbook Sunday #111


I always take photos of flowers when we go away.
Just like these perfect little mountain flowers.
I remember years ago walking up a mountain about an hour from here and there being the tiniest little daffodils I had ever seen. I was exhausted but I couldn't bear stepping on them.
These were the same, they have such a short amount of time between the snow melting and it starting up again.

Je prends toujours des photos de fleurs quand nous partons.
Tout comme ces fleurs petites parfaites de montagne.
Je me souviens il y a quelques années de marcher dans les montagnes à environ une heure d'ici, et il y avait les plus petites jonquilles que j'aie jamais vu. J'étais épuisé, mais je ne pouvais pas supporter de marcher sur elles.
C'étaient les mêmes ici, elles ont un tel court laps de temps entre la fonte des neiges et le redémarrage.

Alison xx

No comments:

Post a Comment