Tuesday 20 November 2012

Saturday's Missed Class


 I'm so sorry that I had to cancel my class on Saturday afternoon, I really didn't feel well :-(
I will reprogramme for the New Year :-)

Here are the two projects that we would have done.

I've seen some beautiful papers that will be available early next year (hint, hint) and they will be perfect for this card and candle gift.

Je suis vraiment désolée que j'ai dû annulé ma classe samedi après-midi, je ne me sentais pas bien :-(
Je vais reprogrammer pour la nouvelle année :-)

Voici les deux projets que nous aurions fait.

J'ai vu quelques beaux papiers qui seront disponibles au début de l'année prochaine (conseil, conseil) et ils seront parfaits pour cette carte cadeau de bougie.


The second project was this cute little box just perfect for four tealight candles.

Le deuxième projet était cette boîte mignonne tout simplement parfait pour quatre bougies chauffe-plat.


Alison xx

No comments:

Post a Comment