Tuesday 4 December 2012

Birthday Shoes


Last week, we celebrated one of my good friends' birthday and I had been eyeing this set for ages to use for one of them. So Mary was the lucky one by having the first birthday since the new annual catalogue came out !!  

La semaine dernière, nous avons célébré l'anniversaire d'une de mes bonnes amies et j'ai regardé cette série depuis un moment à utiliser pour l'une d'elles. Ainsi, Mary est la chanceuse en ayant le premier anniversaire depuis le nouveau catalogue annuel est sorti!


I embossed the shoes with black embossing powder and then had lots of fun colouring in the details.

J'ai embossé à chaud les chaussures avec la poudre à embosser noire, puis j'ai eu beaucoup de plaisir à coloris  les détails.


     Many people were signing the card, so I made sure that there was lots of space for everyone.

    Plusieurs personnes ont signé la carte, donc je me suis assuré qu'il y avait beaucoup d'espace      pour tout le monde.


Alison xx

No comments:

Post a Comment