Monday 28 January 2013

Love Swaps

 This was my final set of swaps for training.
I don't know about you but I get bored quite quickly when I make the same card over and over,
which is why I made 3 sets of 9.

This set uses the new More Amore Designer Series paper and a great new stamp and die set called
Hearts A Flutter. And my greetings were both taken from Sale-A-Bration sets.


 C'était ma dernière série de swaps pour la formation.

Je ne sais pas pour vous mais je m'ennuie assez vite quand je fais la même carte à plusieurs reprises, c'est pourquoi j'ai fait 3 séries de 9.

Cet ensemble utilise le nouveau papier de la Design Série Amour Tous Les jours et un nouveau set de tampons avec des Framelits assortis et appelé Hearts A Flutter. Et mes voeux ont été prises des sets de la Sale-A-Bration.


Alison xx

1 comment:

  1. I love how you combined the Hearts A Flutter with the Vintage Verses. They are so pretty together.

    ReplyDelete