Friday 15 March 2013

Happy Anniversary


Today is my parents' 44th Wedding Anniversary, so a huge congratulations to them both.

I used a new purchase, Memorable Moments, for the sentiment and also an old favourite, Everything Eleanor.

Today is also my mother-in-law's birthday but as her card is very similar to my mum's card, I will show you both on Monday, which is my mum's birthday.

It's a very busy month for both mums !!

Aujourd'hui est l'anniversaire de mariage de mes parents 44ème donc un grand bravo à tous les deux.

J'ai utilisé un nouvel achat, Moments mémorables, car le sentiment et aussi un vieux favori, Everything Eleanor.

Aujourd'hui, c'est aussi l'anniversaire de ma belle-mère, mais comme sa carte est très similaire à la carte de ma mère, je vais vous montrer les deux lundi, car ce sera l'anniversaire de ma maman.

C'est un mois très occupé pour les deux mamans !!

Alison xx

No comments:

Post a Comment