Monday 18 March 2013

Mum's Day


 Today is my mum's birthday - Happy Birthday Mum, love you lots !!!

And as I said on Friday, I made similar cards for both mums. I have started doing this, as before, I made two completely different cards and we both like the same one - so this is easier.

I used the Sale-A-Bration papers and ribbons/buttons, with the Mixed punch stamp set and matching punch. The inside (forgot to take a picture) was stamped with a Happy Birthday greeting from Curly Cute.


 Aujourd'hui c'est l'anniversaire de ma maman - Joyeux anniversaire maman, je t'aime beaucoup !!!

Et comme je l'ai dit vendredi, j'ai fait des cartes similaires pour les deux mamans. J'ai commencé à le faire, comme précédemment, je faisais deux cartes complètement différents et nous aimons tous les deux la même - donc ceci est plus facile.

J'ai utilisé les papiers de la Sale-A-Bration et rubans/boutons, avec l'ensemble de tampons et perforartrice Mixed Bunch. L'intérieur (oublié de prendre une photo) a été estampillé avec une salutation de joyeux anniversaire de Jolies Pensées.


It's the last few days of Sale-A-Bration, so don't forget to get your order  to me before Friday lunch time.
Ce sont les derniers jours de la Sale-A-Bration, il ne faut pas oublier de faire parvenir votre commande avant l'heure du déjeuner ce vendredi.

Alison xx

No comments:

Post a Comment