Tuesday 5 March 2013

Pretty Banner


After making the banner card in male colours for the last card class,
 I felt the need to make a more feminine card using the Hearts A Flutter dies.

I love this trio of colours together,
Midnight Muse
Gumball Green and 
Summer Starfruit

I also gave my new Zigzag embossing folder it's first outing.
It gives such a crisp design that I can't wait to use it again !!

Après avoir fait la carte bannière dans des couleurs masculines pour la dernière classe de cartes,
j'ai ressenti le besoin de faire une carte plus féminine avec les Hearts A Flutter matrices.

J'aime ce trio de couleurs ensemble,
Muse de minuit
Fil de Chlorophylle vert et
Carambole Caracole

J'ai aussi donné mon nouveau plioir à embossage Zigzag sa première sortie.
Ca donne un tel dessin nette que je ne peux pas attendre pour l'utiliser à nouveau !!

Alison xx

No comments:

Post a Comment