Thursday 21 March 2013

Sale-A-Bration Joy


I've been saving this beautiful gift box to share with you as my last Sale-A-Bration post.

I was lucky enough to recieve this wonderful gift from a truely wonderful person, Nicole.
And it arrived while I was ill, so it felt even more special to open the box and see.

 J'ai conservé cette belle boîte de cadeau à partager avec vous comme mon dernier poste de la Sale-A-Bration.

 J'ai eu la chance de recevoir ce merveilleux cadeau d'une personne vraiment formidable, Nicole.
Et il est arrivé pendant que j'étais malade, donc c'était encore plus spécial de l'ouvrir la boîte et de voir.


The inside was just as beautifully decorated and it smells divine as Nicole gave me this amazing Lavender candle. 
Lavender is one of my all time favourite plants.

 L'intérieur est tout aussi joliment décoré et ça sent divine comme Nicole m'a offerte cette bougie extraordinaire de lavande.

La lavande est un de mes plantes préférés de tous les temps.
 

And just look at the flower !! 
Nicole, thank you again.  

Et juste regardez la fleur !!
Nicole, merci encore.

Alison xx

No comments:

Post a Comment