Saturday 15 June 2013

Less is More #124


This week's challenge on Less is More is Hexagons.

Now, I don't know why, but I had a bit of a feeling that this week's challenge would be hexagons on the day that I let one of my downline borrow my hexagon embossing folder !!

So I asked my mathematician husband to draw my a template to make a card and off I went to craft.

He doesn't know that I have turned his hexagon into a Fathers Day Card for him.

Hope he likes it.


Le défi de cette semaine sur Less is More est Les hexagones.

Maintenant, je ne sais pas pourquoi, mais j'ai eu un peu d'un impression que le défi de cette semaine serait hexagones la même journée que je laisse un de mes
filleules emprunter mon plioir de gaufrage hexagone !!

J'ai donc demandé à mon mari mathématiciende me dessiner un modèle pour faire une carte et je suis partie créer.

Il ne sait pas que j'ai tourné son hexagone dans une carte de fête des pères pour lui.

J'espère qu'il aime.

Alison xx

5 comments:

  1. fabulous card Alison :-) I am sure your hubby will love this,, very clever of him to make the shape too :-)

    luv
    Lols x x x

    ReplyDelete
  2. This looks really bold and vibrant Alison!
    Thanks so much
    Chrissie
    "Less is More

    ReplyDelete
  3. Love the vibrant colours Alison!

    Warm hugs
    Maarit

    ReplyDelete
  4. Great idea to use the hexhagon as the card shape, looks fab!

    ReplyDelete
  5. great card allison... great bright colours

    Thanks for joining us this week
    Jen x
    "Less Is More"

    ReplyDelete