Monday 12 August 2013

Christmas Club 2013

I know it's early to be talking about Christmas, but if you want to make all your own cards for the holidays then you need to start thinking about it now.

My Annual Christmas Club will be starting again on September 14th, when we will be making 10 cards, 2 designs and 5 of each.

If you would like to join me this year then I have held my prices from last year.

It will be 15 Euros per month (if you bring your own glue), 20 Euros if you need me to provide your glue OR an incredible
50 Euros for all 4 classes, if you pay in September.

Get in touch to book your place and get Christmas under control early !!

Je sais qu'il est trop tôt pour parler de Noël, mais si vous voulez faire vos propres cartes pour les fêtes, alors vous devez commencer à penser à ce sujet maintenant.

Mon annuel du Club de Noël débutera à nouveau le 14 Septembre, quand nous allons faire 10 cartes, 2 dessins et 5 de chaque.

Si vous souhaitez vous joindre à moi cette année, alors j'ai tenu mes prix de l'année dernière.

Il sera de 15 euros par mois (si vous apportez votre propre colle), 20 euros si vous avez besoin de moi pour offrir à vos colle ou et un incroyable
50 euros pour les 4 classes, si vous payez en Septembre.
 
Prenez contact pour réserver votre place et avoir Noël sous le main au début !!

06 62 46 94 67
alisonplumm@gmail.com

Alison xx

No comments:

Post a Comment