Wednesday 18 December 2013

Convention 3D Swap


I also took part in a 3D swap for convention and for this swap I decorated these cork coasters.

On one side I stamped and embossed some snowflakes which I coloured using the markers.

 J'ai aussi participé à un échange 3D pour convention et pour ce swap j'ai décoré ces dessous de verre liège.

D'un côté, j'ai tamponné et embossé quelques flocons de neige que j'ai coloré en utilisant les marqueurs.


Then so that they could be used all year round, I decorated the other side using the Gingham Garden DSP. I boxed them up and decorated the boxes with gold snowflakes and pink flowers.

Ensuite, afin qu'ils puissent être utilisés toute l'année, j'ai décoré de l'autre côté à l'aide du Vichy Jardin DSP. Je les ai mis en boîte et décoré les boîtes des flocons de neige d'or et de fleurs roses.


Alison xx

No comments:

Post a Comment