Monday 31 March 2014

Last Chance for Sale-A-Bration

Today is the last day (I know, already !!!) to order from this year's Sale-A-Bration catalogue.
If you are quick (before 6pm French time) I can add your orders to my last group order or up to 11.50 pm via my online store here

Thank you to everyone who has ordered from me this year. 
I am so grateful for your support.

 Aujourd'hui est le dernier jour (je sais, déjà!) pour commander du catalogue Sale-A-Bration de cette année.
Si vous êtes rapide (avant 18 heures, heure française), je peux ajouter vos ordres à ma dernière commande regrouper ou jusqu'à 23h50 via ma boutique en ligne ici
 
Merci à tous celles qui ont commandé cette année. 
 Je suis tellement reconnaissante pour votre soutien.

 
 
 
Alison xx

1 comment:

  1. Stopped by from a-z...will come back tomorrow to see what you've got too!

    ReplyDelete