Friday 21 March 2014

Projet 52 #12


#12 Douceur

Cette semaine j'ai demandé aux garçons et mon mari leur idée du mot 'Douceur'.
Ils avaient pleines d'ídees, y compris des calins, des nounours, des mignardises.

Mais je voulais montrer des jolies fleurs, alros j'ai pris un petit nounours de Neil qui s'appelle Little Ted et je lui ai mis dans les champs de primevères qui poussent dans notre jardin.

Il a  l'air tout content ;-)
 

# 12 Sweetness

This week I asked the boys and my husband their idea of the word 'Sweetness'.
They were full of ideas, including hugs, teddy bears, miniature pastries.

But I wanted to show pretty flowers, so I took one of Neil's small teddies called Little Ted and I put him in the field of primroses growing in our garden.

He looks so happy;-)

Alison xx

No comments:

Post a Comment