Monday 12 May 2014

Upcoming Classes

Right, the holidays are finally over ( until tomorrow, when I have one of the boys off again !!)

So I have new dates for my classes for this month.

Next Saturday, the 17th of May, we will be making cards in our monthly card class.
this month we will be making

New Home Card
Children Birthday
Female Birthday
Fathers Day Card 
& Thank You card

Class costs 15 Euros if you bring your own glue and 20 Euros if you need glue.

Then the following week, Saturday 24th May, we will be making two Card in a Box cards

 Child's Birthday
 &
Flowers

This class will cost 15 Euros and all supplies are included.

To book either (or both) of these classes then just drop me a line at alisonplumm@gmail.com
or call me at 06 62 46 94 67

------------

Alors, les vacances sont enfin finis (jusqu'à demain, quand j'ai un des garçons de nouveau!)

J'ai donc de nouvelles dates pour mes cours de ce mois.

Samedi prochain, le 17 mai, nous allons faire des cartes dans notre classe mensuel de la carte.

ce mois-ci nous allons faire

Carte de Bienvenue dans une nouvelle maison
Anniversaire Enfants
Femme Anniversaire
Carte de fête des pères
Et Carte de remerciements

Classe coûte 15 euros si vous apportez votre propre colle et 20 euros si vous avez besoin de colle.

Puis la semaine suivante, le samedi 24 mai, nous fera deux cartes dans une boîte

L'Anniversaire Enfants
&
Fleurs

Cette classe coûtera 15 euros et toutes les fournitures sont inclus.

Pour réserver votre place pour l'un ou l'autre (ou les deux) cours.
Envoyez-moi un mail à alisonplumm@gmail.com
ou m'appeler au 06 62 46 94 67

Alison xx

No comments:

Post a Comment